Temperatura motorului pentru aceasta operatiune trebuie sa fie 90 grade. Se incalzeste motorul pana la temperatura de regim normal (90 grade), apoi se opreste motorul si se face adaptarea.
Asigurati-va ca nu atingeti pedala de acceleratie iar motorul nu este pornit in timpul adaptarii.
Adaptare clapeta acceleratie
Pentru masinile fara cablu intre pedala si clapeta
- [Select]
- [01 – Engine]
- [Measuring Blocks – 08]
Intrati in grupul 060
- [Go!]
- [Switch to basic settings]
Odata ce faceti asta, va va aparea mesajul ADP RUN. Adaptarea va incepe imediat ce selectati [Switch to basic settings]. Veti auzi clapeta de acceleratie cum lucreaza iar valorile afisate in VCDS se vor modifica. Dupa cca. 30 de secunde selectati [Switch to Meas. Blocks].
- Apasati pe [Switch to Meas. Blocks] . Adaptarea este completa.
Pentru masinile care au cablu intre pedala si clapeta
- [Select]
- [01 – Engine]
- [Measuring Blocks – 08]
Intrati in grupul 098 (Nota: Unele ECU (SIMOS sau Marelli) folosesc grupul 001. Ex. cod motor ADY & AEE.
- [Go!]
- [Switch to basic settings]
La fel ca si la clapetele de acceleratie electrice, odata ce faceti asta, va va aparea mesajul ADP RUN. Adaptarea va incepe imediat ce selectati [Switch to basic settings]. Veti auzi clapeta de acceleratie cum lucreaza iar valorile afisate in VCDS se vor modifica. Dupa cca. 30 de secunde selectati [Switch to Meas. Blocks].
- Apasati pe [Switch to Meas. Blocks] . Adaptarea este completa.
Salutare! Am un vw polo1.4 tdi din 2006. Am schimbat clapetă admisie aer, trebuie făcut readaptare ? Am fost la 2 ateliere și mi au pus tester pe ea și mi spun că eroarea care persista in bord este de la clapetă.