Diagnoza & Codari

BMW E39 – Deblocare si accesare meniu ascuns

Meniul ascuns din OBC la BMW E39 va permite accesul la citirea multor parametri ai senzorilor de pe masina, cat si la efectuarea unor teste. Puteti verifica voltajul bateriei, nivelul de combustibil, avertizarile sonore, pixelii de pe display, needle test si multe altele. Cum se acceseaza meniul? Mentineti apasat butonul din dreapta de pe cluster […]



Schimbare logo navigatie Mercedes OEM in AMG

In acest tutorial va voi arata cum puteti schimba logo-ul Mercedes-Benz de pe navigatia OEM in AMG. Compatibilitate: W211, W209 CLK, W219 CLS, R171 SLK, R230 SL, W203 C-Class, W220 S-Class, W164 ML-Class. Procedura rotiti cheia in pozitia I sau II intrati in modul radio apasati tastele 5-3-2 simultan (mentineti apasata tasta 5, apoi 3, […]





Resetare interval service Saab 9-3

  Resetarea intervalului service la Saab 9-3 se poate face usor, fara a fi necesara o interfata de diagnosticare, urmand pasii de mai jos. Procedura Puneti contactul. Apasati butonul CUSTOMIZE pentru a accesa meniul. Folosind rotita pentru navigare, accesati System Settings → Service Info → Reset Service Ind. Selectati YES. Ca si confirmare, mesajul Service parameters updated va aparea. Selectati […]



Dezactivare avertizare centura Toyota Avensis T25

  Puteti dezactiva avertizarea sonora a centurii de siguranta de pe Toyota Avensis T25 foarte usor, urmand pasii de mai jos. Procedura Puneti contactul in pozitia II. Apasati butonul trip reset astfel incat pe display sa apara distanta totala parcursa. Puneti contactul in pozitia 0. Puneti cheia in pozitia II. Mentineti apasat butonul trip reset. […]



Citire kilometri reali VW/Audi cu SuperVAG K+Can

Una dintre metodele de aflare a kilometrilor reali este aceasta prezentata mai jos, folosind unealta SuperVAG K+Can. Retineti ca principiul metodei este de a compara kilometri stocati in ECU cu cei din ceasurile de bord. Daca kilometri au fost schimbati si in ECU, metoda nu mai este valabila.



Corectie kilometri VW/Audi – Cum se face?

Probabil v-ati intrebat cum se poate face o corectie de kilometri la un autovehicul. Corectia de kilometri se realizeaza, in mod normal, la schimbarea ceasurilor de bord pentru a coincide cu numarul de kilometri reali ai vehiculului stocati in ECU. La noi, procedura este cunoscuta ca si „dat kilometrii inapoi” si este practicata de majoritatea […]



Sincronizare temperaturi clima VW/Skoda/Seat

Daca aveti modelul de climatronic fara buton DUAL si doriti sa sincronizati temperaturile, urmati pasii de mai jos. Porniti motorul. Porniti clima. Tineti apasat butonul AUTO pana veti vedea ca temperaturile s-au sincronizat. Butonul din partea soferului va seta temperatura pe ambele zone, iar butonul de la pasager doar pe zona sa. Daca doriti sa reveniti […]



VW/AUDI/Skoda – Retrofit TPMS (ABS)

  In acest tutorial va voi explica cum puteti activa functia TPMS din ABS la VW/AUDI cu o pompa compatibila si cum sa montati butonul TPMS. Masina pe care am efectuat operatiunea este un Passat B6 Highline 2006 (BMP). Avem nevoie de: VCDS (VAG-COM), Buton TPMS, Cablaje Realizati procedura pe proprie raspundere. Nu suntem responsabili […]



VCDS – Reglare turatie ralanti (TDi)

  Procedura pentru reglarea ralantiului (idle speed) este foarte simpla si realizeaza foarte usor, folosind VCDS. Pentru asta avem nevoie de o interfata de diagnosticare VCDS si un laptop. Urmati pasii de mai jos pentru realizarea procedurii. Prima data intram la: Select Control Module – [Select] , [01 – Engine] apoi [Security Access – 16] […]

Derulează în sus